Vid beställning ange leveransadress samt även till vilken adress fakturan skall sändas. Tryckeriet har åtagit sig att sända lådorna per post.

" data-lang-sv="

Lådorna började tillverkas och distribueras i november månad 2009 och sedan starten har det tillverkats cirka 1500 lådor till många Lionsklubbar i MD 101.

Lådan är 22 cm bred och 31 cm hög, grundfärgen är vit. Till lådan följer även en självhäftande tejp med text.

Lådorna blir inte bara en insamlingslåda utan även en PR-funktion för klubben.

Pris

Lådan kostar fortfarande 54: - + moms och då ingår den självhäftande tejpen med namnet på beställande Lionsklubb.

Beställning av lådor görs till Per-Åke Öster, Lingongatan 28, 694 37 Hallsberg. tfn. 0582-133 34, mobil 070-580 89 88, e-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Använd helst eposten.

">

Lådorna blir inte bara en insamlingslåda utan även en PR-funktion för klubben.

Pris

Beställning av lådor görs till Per-Åke Öster, Lingongatan 28, 694 37 Hallsberg. tfn. 0582-133 34, mobil 070-580 89 88, e-post  Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.. Använd helst eposten.