Nya affischer från LCI

Klicka på bilden för att öppna i PDF.

Tel: 08-564 104 00
Affischerna är enligt Lions Clubs Internationals standard, LCIs grafiska manual.
Affischerna är i pdf format för tryck.

För att få dem på papper får klubben ta hjälp av en snabb-kopiator-firma (copy shop) eller tryckeri. Klubben kan välja att trycka ut på 70 X 100 eller A3-format eller annat valfritt format. Ni kan också välja att plasta in och/eller låta klistra upp på hård baksida.
Om ni behöver hjälp, vänligen ring Lions svenska kontor:
08-744 59 00 ank 1, se även www.lions.se
Ni kan också vända er direkt till någon av nedanstående tryckerier som Lions förhandlat fram bra priser av:

F4-Print AB
Midsommarvägen 10
126 35 Hägersten
Tel 08-27 18 00

"> Allmänna affischer om Lions
Affischerna är i pdf format för tryck.

Om ni behöver hjälp, vänligen ring Lions svenska kontor:
08-744 59 00 ank 1, se även www.lions.se

F4-Print AB